Mysig hund!

Tyson är verkligen en av världens keligaste och mysigaste hundar jag vet. Han är sådär gosig så man bara inte kan vara utan honom. Helst av allt ska han lägga sig på det trångaste stället han kan hitta, som på bilden.

Ibland kan jag undra om han var en människa i hans förra liv :P Ibland kan det kännas som att han förstår mig så bra. Är jag ledsen så kommer han och lägger huvudet i mitt knä eller lägger sina tassar på mig som att han frågar något. 

Milo är också mysig men han är lite stel ^^ Hehe.. Tyson är mer som en människa. Milo ligger alltid i sängen men nästan alltid vid fötterna. Tyson däremot när han väl får ligga i sängen ligger som en människa med huvudet på kudden.

 Knäppis hund <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0