Nike!

För 3 månader sen ungefär så köpte jag ett par Nike träningsskor. Jag har bara använt dom 2 gånger, fattar egentligen inte varför? De är ju skit snygga.. :D Så jag invigde dom på gymmet igår. Dock så hade jag nog behövt ett par träningsskor med bättre stöd, men det får bli senare. Inga skor man springer i direkt :) Har ju speciella löpar skor för det! 

Igår fick ser bli triceps, axlar, bröst och mage tillsammans med mamma. Hon tog lite kort på mig när jag gjorde en bröst övning som jag alltid gör och som tar riktigt bra! Hon filmade även lite.. Ska försöka fixa videofyme för att lägga upp videor här på bloggen :) Lägger upp bilderna lite senare idag! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0