Nya Jeep!

Vi hade ju vår ena bil på lagning igår och när vi skulle hämta bilen så pratade vi med vår säljare som har sålt alla bilar till oss. Han hade fått in en ny bil, en Jeep. Sånna försäjare har det ju så bra för de får ju köra sådana här grymma bilar för att marknadsföra bilaffären och vår säljare hade fått den här bilen och kör med den på fritiden!! Jag trodde jag skulle smälla av när jag såg den här bilen, den kanske inte ser så stor ut men moturhuven är liksom nästan vid mina bröst typ....
 
I alla fall, så jag sa till säljaren att det var en snygg bil och då frågade han om jag ville proköra den, jag sa nej eftersom jag inte hade tankar på att byta bil IGEN, haha. Men då sa han att jag kunde få provköra den för skojs skull, så självklart svarade jag JA :D Så jag fick provköra den,och jag säger bara - WOW! 480 hästkrafter och 4 hjulsdrift + automatare. Jag kände mig så jäkla cool på något sätt när jag körde den, haha. Jag var liksom hur högt upp som helst, alla andra bilar såg ut som pyttebilar. Sen när jag skulle köra förbi en bil på motorvägen så gjorde jag kick down och jag bara flög iväg, gick så jäkla fort.
 
Ni kanske har märkt att jag gillar bilar och snabba hastigheter, tycker det är en sådan adrenalinkick på något sätt! I alla fall, min dröm är ju självklart att ha en sådanhär bil men den kostar 580 tusen, lite för mycket för mig :( Men om 3 år ska jag se vad den är värd då, då kanske jag slår till - MIN DRÖMBIL!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0