Nya linnen från Kappahl

Äntligen så har mina fina träningslinnen från Kappahl kommit, tog rätt så lång tid tycker jag men nu är de äntligen här. De var verkligen så sköna och fina som jag hade trott, kvalitén är hur skön som helst. Jag rekomenderar dessa linnena starkt till er som vill ha tajta linnet med bra andningsfunktion och snygg design. De kostar bara 149 kr på Kappahl.
 
Det blev ett blått fint linne och ett rosa-lila. Om man kollar noga så ser man att mellan brösten och ner på magen så är det en annan design, kändes som att linnet gav en snyggare former med hjälp av den designen!
 
 
Detta linnet såg väldigt rosa ut på bilden, men den är mörkare i verkligheten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0