Over and out

Sorry för dåligt uppdaterande men hade väldigt mycket på jobbet igårkväll så hade ingen lugn och ro att sätta mig ner och skriva :)

I torsdags kollade jag med IK hur länge mitt träningskort höll eftersom jag visste att det gått 3 månader snart, och då sa hon att det bara höll tills igår, tråkigt. Så jag har bestämt mig att det inte blir något gym fören jag kommer hem från Thailand. 

Dels för att jag inte vill betala 1000 kr sammanlagt bara för att frysa det utan också för att jag tänkt på att jag ska köra mestadels kondition nu de här 2 veckorna tills att vi åker. Sen ska jag köra statisk träning hemma med lätta vikter och många reps istället. Sen köper jag ett pass/gymkort när jag kommer tillbaka istället i januari, blir bäst så.

Igår på jobbet gjorde jag mig en god smoothie igen, så himla enkelt att göra om man har en stavmixer. Dock önskar jag mig en stationär mixer i julklapp, en sån som står upp :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0