Photoshoot

Tog lite bilder igårkväll. Jag tycker det är så svårt att få med konturerna med min kamera. Den tar ju bra bilder och så men jag hade så gärna velat ha en bra systemkamera så att det blir bättre och skarpare bilder.
 
Egentligen så ska man ju ta bilder på musklerna när man precis pumpat upp dom, så att de får en bättre form. Här är det mer än 24 timmar sedan jag tränade senast, så musklerna är ju inte speciellt upppumpade direkt, de är i viloläge ;)
 
 
 
September - 13 / November - 13
Det har ju ändå hänt rätt så mycket med armarna sen jag började träna flitigt. Egentligen så har jag inte lagt ner så mycket tid på mina armar eller rygg eftersom jag lagt mest krut på benen och rumpan. Så jag har knappt kört ett pass i veckan med biceps, triceps, axlar, bröst och rygg. Men nu har jag ökat lite mer så ska försöka lägga ner lite mer tid på dessa musklerna, det är ju så snyggt med armmuskler och konturer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0