Rumplyft

Alltså man får verkligen ett rumplyft i träningstights, i alla fall i dom jag äger :P inte för att jag har en platt rumpa utan dom men träningstights ger en väldigt fina former och de fångas upp på ett annat sätt. 

Finns inget värre än tights som trycker in rumpan och som inte tar fram formerna och musklerna... Gäller egentligen alla träningskläder, kvalitén är a och o. De behöver faktiskt inte kosta en förmögenhet bara för att vara snygga och ha bra kvalité, mina dyraste tights kostade bara 400 kr, man ska bara försöka hitta ett par som innehåller mycket polyester och inte så mycket bollum.

Work out tightsen och hm tightsen
 är mina favoriter, de visar rättvisa ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0