Shopping..

Ush, jag börjar bli lite för jobbig med det här shoppandet av träningskläder nu, men som massa andra som tränar så vet ni säkert hur svårt det är att INTE köpa träningskläder, just för att de är så snygga! Jag köpte ju bara ett par capri träningstights igår, de satt inte så jättesnyggt, lite stora i storlekarna fastän jag tog storlek S, men ska ha dom och löpa i när jag inte ska träna styrketräning, så det blir nog bra. Sen är jag ute efter mer färgglada kläder eftersom jag är rättså tråkig när det gäller färger, gillar oftast att bära svart.
 
Jag klickade i alla fall hem 2 stycken träningstights från nelly som kostade 250 kr för de svarta och 170 kr för de turkosa. Tror att formen på de turkosa kommer bli riktigt snyggt, tog i XS eftersom jag vet hur materialet är, jag köpte ju en likadan fast en långärmad tröja från Ullared igår, och de var ett jätte stretchigt material, så det SKA på ;) Sen klickade jag även hem en nyårsklänning som jag tänkte ha i Thailand. Tycker det är fint när det framhäver axlarna. Jag har jättemånga klänningar och köper på mig fler och fler, men jag är nog en liten klänningsnarkoman!
 
 
Detta var ju den långärmade tröjan jag köpte igår, man ser ju att det är exakt samma..
 
 
 Denna klänningen kostade bara 200 kr, billigt och bra!!
Denna klänningen + mina glittriga svarta pumps = perfect!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0