To much vs. Perfect - magar!

Även när det gäller magar så har jag en "to much" och en "perfect" bild i mitt huvud. Självklart är det snyggt med muskler, men jag tycker att även magar kan bli för manliga ibland... Jag tycker det är snyggt om magmusklerna syns, gärna allihopa men det blir för mycket när man blir så "bred" som många tjejer blir, speciellt body builders... Det blir liksom för mycket, det går i överstyr. Magen ska liksom inte BARA bestå av råa muskler. Jag tycker att det är snyggast med en vältränad mage som ser kvinnlig ut :) Men smaken är ju som baken, delad!
 
Ops, blev visst 2 stycken c:n där, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0