Train late

Då har man jobbat sina 11 timmar idag, är ledig fram tills på tisdag nu, så himlans skönt!! När jag kom hem så kände jag för att bara träna lite så jag tog fram min träningsmatta och körde 2 triceps övningar, 2 magövningar x 3 set, 60 st kettlebells swings 10 kg och 40 st armhävningar, var rätt så trött sen. Skönt när man kan träna såhär lite när man vill, gymmet hade ju stängt ändå när jag slutade så perfekt att man kan köra lite hemma om man blir sugen :)

Var tvungen att se hur mycket ubderhudsfett/hud jag hade längst ner på magen, det som ska tränas bort!! Får se hur mycket jag har kvar om 1 månad med effektiv magträning :) Det är ju just de fettet som är så svårt att få bort!!! 



Sorry, lite mörka bilder kanske!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0