Träningsbh

Jag använder nästan bara träningsbh nu för tiden, kommer knappt ihåg senast jag använde en bh en hel dag? Tycker det är så himla skönt och bekvämt med en träningsbh och inte en jobbig bygel bh med byglar som skaver, nej ush. Jag hittade faktiskt en riktigt snygg ridbh på hööks häromdagen som bara kostar 120 kr!!! Den kanske inte är lämpad att springa i, om man har en stor byst. Jag tänkte att jag skulle köpa en av varje och kommer använda dom när jag går powerwalks och när jag styrketränar. Det går även att justera ryggen så den passar både vanliga axelband och brottarrygg, vilket är hur bra som helst. Kommer självklart även ha dom när jag rider!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0