Turkost

Idag när jag stack till gymmet så hade jag först mitt mmsports linne på mig men kom på sen att jag hade ju en massa nya träningskläder som jag inte använt ännu, så jag testade att träna med min fina sköna väldigt turkosa sporttröja, verkligen hur skönt material som helst!! Känns ju lagom jättebra att jag beställde hem likadana tights också i samma material, kommer säkert bli mina nya favoriter ;)
 
Dock så fick jag värsta lökarna under armarna när jag hade tränat klart, men på gymmet är ju svett tillåtet, så vem bryr sig ;) Men man märkte att tröjan absoberade bort svettet på ett helt annat sätt än ett vanligt träningslinne, svettet la sig liksom på utsidan av tröjan. Det dummaste var bara när jag gjorde mina sumo squats och donkeykicks så åkte tröjan upp hela tiden så fick dra ner den, men jag var ensam i rummet så det var ju lugnt i alla fall. Men denna tröjan får 4 toast av 5 toast, just för att den är så skön och snygg, framhäver musklerna på ett fint och bra sätt, dock ett minus för att den åkte upp hela tiden, hehe!
 
För övrigt så körde jag rättså lugnt eftersom jag inte tränat benen på lite över en vecka eftersom jag jobbat så mycket långa pass. Så jag HOPPAS att jag kommer att få träningsvärk imorgon, det måste jag få! :)
 
 

Om man kollar noga så ser man att det är ribbat under armhålorna och på sidorna,
förmodar att det är för att huden ska få andras bättre :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0