Frisyr planering

Håller på att planera lite eftersom att jag skulle vilja klippa upp mitt hår lite så att det inte blir så platt och livlöst. Förmodligen kommer jag säkert bli missnöjd och undra "varför gjorde jag det? jag hade ju så fint hår innan". Haha, så är jag alltid efter en förändring, men gör jag inget så blir det aldrig av, man får chansa lite, hår växer ju i alla fall ut som tur väl är.
 
Hittade 2 stycken bilder på mig sen ungefär två år tillbaka ungefär och tyckte att de visade rättså bra hur jag skulle vilja ha det igen. Jag vill ha lite mer uppklippt i luggen så att inte allt hår är lika långt, sen lite uppklippt runt om, just så att det blir lite liv i det. Men jag vet inte, skulle vilja boka tid innan vi åker till Thailand, får se hur det blir! :) Är detta en bra idé tror ni?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0