Nose problem

Jag vet egentligen inte varför jag tycker illa om min näsa. Alla är vi ju skapta på olika sätt och vissa har fått den där modell näsan. Jag kan känna att jag hade velat ha en smalare näsa, för när jag ler så blir den så "stor".. :/ 
Kanske bara jag som tänker på det, så brukar det oftast vara.. Tror aldrig jag skulle kunnat operera den för man vet hur fel det kan gå. Men synd att det inte finns en träningsform som gör att näsan minskar ;)

Samtidigt som jag alltid försöker tänka på att man ska vara glad för det man har. Tänk de som föddes utan näsa eller med en missbildning.. 




Hej potatisen ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0