Down!

Ungefär som på bilden känner jag mig just nu.. Trött och utsliten.. Det känns som att det är för mycket med allt just nu, Jimmy som blev skadad, hans karriär som blev slutet nu, han som går sjukskriven hemma i 2 månader om inte mer, jag är ledsen för hans skull, blir för mycket med hundarna.. Kan jobba ett 24 timmars pass och det första man ska göra när man kommer hem är att gå ut med hundarna en lång runda och städa hemma, köra ärenden åt Jimmy, ta hand om honom, hinna med vänner, hinna med 100 % jobb, träning och mina terapi samtal..

Ibland blir det bara för mycket.. Allt går liksom i ett just nu. Hinner inte sitta ner och pusta ut en minut känns det som.. Jag är för duktig på att ta på mig för mycket, få det att se ut som att allt är "bra". 

Det tar på krafterna att se stark ut utåt, det vill jag lova.. Självklart älskar jag min sambo och mina hundar och ställer mer än gärna upp!!! Det har verkligen ingenting med det att göra.. Det är bara en jobbig känsla att känna att man måste göra allt ensam.. Man får liksom ingen avlastning eller lugn. Det är jobbigt att känna att man inte räcker till..

Nog om detta, var tvungen att öppna mig lite och hoppas det var okej! Ibland är det jobbigt men det kommer bli bättre! ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0