Drömmer mig bort

Min dröm är ju självklart att få bygga ett nytt fräscht hus!! Har nog vart min dröm sen jag var liten.. Samtidigt så gillar jag charmen med äldre hus och dess historia men känner att då kommer förmodligen renovering och dylikt efter några år..

Detta huset kostar 1,5 miljoner att bygga inklusive att de sätter upp huset och gör grunden.. Sen kommer givetvis marken separat men i tävelsås finns det fin fina tomter för 250-300 tusen. Jag får drömma lite till :) Man behöver minst 100.000 kr för att det ska gå igenom. 

Vi har ju redan börjat spara på vårt "huskonto" i 2 år nu ungefär. Så vi är på en god väg i alla fall, dream :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0