Framtida bröllopsklänning!

Ibland kan jag drömma mig bort till hur jag skule velat ha min bröllopsklänningen när jag väl kommer att gifta mig, för det kommer jag i framtiden (hoppas jag). Jag ser mig själv i en vit (helst) axellös klänning med spets och långt släp.. Sen ska jag ha en tiara och långt svallande hår med långa lockar. Har allting som en bild i huvudet, det är ju bra när det väl skall ske ;)
 
Men här är några av mina favotirklänningar som jag skulle kunnat tänkt att jag har på mig på min bröllopsdag ♥
 
 
Bara checka in denna ryggen på den här klänningen, loooooove it!
 
Hade jag fått en dotter så skulle hon fått bära 2 av de här fina klänningarna, med matchande tiara som mamma ♥
 
 
Detta är också väldigt fint och enkelt :)

Bara kolla!!!!!!! Åhh ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0