Gekås Ullared

Den 1 november är det dags för mitt årliga besök på gekås ullared :) Brukar åka dit en gång per år men ibland har det blivit två gånger, beror på lite.. När jag väl är där brukar jag köpa på mig massa med saker till hundarna och hästarna.. Det är liksom prio 1 :)

Sen är kläs avdelningen och inrednings avdelningen prio 2, hittat alltid mer än vad jag ska ha!! Så sett har gekås verkligen lyckats med sin försäljnings idé ;) Shopping galna tanter, haha.. Den här gången ska jag kolla efter lite träningskläder och redskap.. Får sr om jag hittar något, såg på hemsidan att de hade lite fint :) Egrntligen behöver jag inte så jätte mycket men det slutar alltid med att man köper för 2000 kr mer än vad man hade tänkt från början! ;)














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0