Haircolour

Jag förstår egentligen inte riktigt vad jag tänkte när jag färgade mitt hår röd/brunt (??). En sak är säker i alla fall och det är att jag aldrig ska färga håret mörkt igen, jag passar verkligen inte i det!!! Jag vill ha det som jag hade det för 2 år sedan ungefär, min vanliga hårfärg med lite blonda slingor i, askblont liknande typ.
 
Men det är ju så svårt att återfå sin vanliga hårfärg efter man färgat det mörkt, men jag är väl på god väg hoppas jag. Bilden längst till höger är så som jag vill se ut i slutänden, hoppas jag, det är ju min narurliga färg med lite blonda slingor i. Förhoppningsvis kommer mitt hår att blekas i Thailand, så får se om jag bokar ett till frisörbesök i januari :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0