Kvalitéstid

Igår kväll blev det lite kvalitetstid med min vän Erika! Har inte träffats på 2 veckor ungefär så vi hade mycket att prata om :) Vi tog en lång kvälls promenad tillsammans med våra hundar på ungefär 2 timmar - 1 mil. 

Var så skönt väder. Man mår så väl när man gått en lång kvälls runda och hundarna ligger helt utslagna på mattan och sover som stockar hela natten för att de kommit ut en lång runda på kvällen med massa lek :) Skönt att se att de är nöjda!

På fredag kommer förmodligen Erika ut till min häst och jag ska introducera henne lite med stallet och så (egentligen kan hon allt, men eftersom jag ska till Thailand i 3 veckor så ska hon ta hand om kayla och stallet så får fräscha upp hennes minne lite). 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0