Lanza healing oil

Jag har använt mig av denna oljan nu sen maj från och till när jag tycker att mitt hår känns extra torrt, och vilken skillnad det blir. Har inga spretiga toppar längre och håret känns som det blivit tjockare i topparna. Innan hade jag problem med kluvna toppar, det har jag inte längre. Håret blir jättelent, luktar jättegott och blir friskt och alldeles underbart ;) Rekomenderar denna oljan starkt om ni har torrt eller frissigt hår.
 
Man kan ta på den i både blött och torrt hår.. Jag brukar fördela en liten mängd i torrt hår på morgonen när jag stiger upp. När jag duschat så brukar jag lägga i lite då också.. Jag använder även lanzas hårinpackning som man lägger i handdukstorrt hår och som ska sitta kvar, håret torkar mycket fortare och det luktar supergott!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0