Min fina häst!!

Igår fick det ju bli en skrittur med pållen, men det blev inte så mycket skritt för hon var rättså het, så hon studsade mest hela tiden, så jag fick göra volter varannan meter. Men vad gör det :) Tänkte att jag skulle hinna med ett konditionspass på gymmet innan jag börjar jobba vid 13.30 :) 

sen ikväll ska jag och sambon göra hemmagjord pizza, mums. Så mycket godare att göra själv. Plus att man kan göra degen av grahamsmjöl och råg istället för vete mjöl :) nyttigare och godare!! Hörs senare godingar!!

Kayla fick ha på sig lite reflexer igår så att vi skulle synas riktigt. Min finfina häst!!









Köpte ett par nya boots till henne igår också.. Hon behöver det sen massören var här och masserade bort låsningar. Så nu tar Kayla mycket vidare steg så hon slår i "ballarna" på fram hovsrna som det kallas ibland med bak hovarna, så då är det lika bra att vara på den säkera sidan och skydda henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0