Min stackars sambo!

Tycker så synd om min älskade sambo som skadade sig igen i onsdags på fotbollsträningen. Han har haft sådan otur med skador stackarn. Först bröt han foten, sen slet han av korsbandet, ledbandet och minisken och var sjukskriven i 2 månader och borta från fotbollen i 1 år, sen var det dags för en bristning i ljumsken. Han hade precis börjat spela fotboll igen i vintras och det såg ljust ut :) Men i onsdags så gjorde han skada nummer 2 igen :( Troligtvis är korsband, minisk och ledband av igen... Så himla typsiskt. Så nu tror han att fotbollskarriären är över för hans del, otroligt tråkigt och är så ledsen för hans skull. 
 
Min älskling, jag finns här för dig. Dag som natt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0