Nagel design

De här naglarna tycker jag är vrål snygga! Speciellt kissies naglar på vänstra bilden högst upp, hur snyggt är det inte?? Den längst ner till höger är också skit läckra!! När jag får längre naglar ska jag defenitivt köra på något sådant här, hoppas du har skills Malin! ;) Hehe, nej men fasen vad det är kul att ändra designen på sina naglar, blir lite som en hobby :) Man längtar tills nästa gång man ska fixa naglarna och vilken design man skall ha då. Förhoppningsvis så har ju naglarna växt också sen förra gången, så det är ju jätte roligt att se de växa och bli starka.
 
Har tagit serum på nagelbanden och i början av nageln i en vecka nu, märker inte så stor skillnad, men i och för sig så vet jag ju inte hur långa mina naglar skulle vart om jag inte tagit det, fårse om några veckor, då blir det nog resultat!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0