New in

Var nere i stan idag och köpte ett nytt träningslinne och en ny träningsbh. Träningsbhn är riktigt skön, tur att man inte har värsta tuttarna för då hade den inte vart lika stabil, men eftersom att jag har två stycken clementiner så funkar den kanon för mig :) Var väldigt följsam och stretchig. Köpte båda delarna på HM, linnet för 145 :- och träningsbhn för 129 :-
 
Skumt, jag kan bara lägga upp en bild per inlägg, är det någon som vet varför det blir så? Jag kan trycka på "starta uppladdning" jättemånga gånger men det händer ingenting, tråkigt :(
 


Kommentarer
Anonym

Supersnyggt linne!
Jag har med problem att lägga upp bilder. Fast jag kan lägga upp flera bilder men måste ladda upp en åt gången. Segt. Är nog blogg.se som har problem.

2013-09-05 @ 14:16:59
Malin

Va jag som kommenterade :P

Svar: Haha, okej. Vet inte om det är vår mac dator som är knäpp med ^^
Fröken Stark

2013-09-05 @ 14:17:24
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0