Riktigt höstväder

Uha, nu är det riktigt höstväder på intåg. Samtidigt som jag vet att det behövs regn efter denna otroligt torra sommaren :) Att gå ut med hundarna var inte det roligaste kan jag säga, men rätt så skönt ändå att pallra ut sig i vilket väder som helst, man känner sig rätt så nyttig efteråt + att jag egentligen inte har något val pga av hundarna ;) haha. 
 
Nu sitter jag och äter All bran flingor med naturell yoghurt, ett äpple och kesella, mumsigt. Sen ska jag snart åka och hämta upp en kollega sen ska vi på en föreläsning eftersom att vi är internutbildare på vår arbetsplats. Och tro det eller ej min mamma håller i föreläsningen, så detta kommer bli kul ;) Ingen träning idag. Ska hem till hästarna sedan och titta till dom, blir nog ingen ridning, nu vill man verkligen ha ett ridhus i sådant här väder :( 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0