Ripped Hardcore

Igår innan träningen så tog jag en kapsel ripped hardcore eftersom de flesta säger att de blir så jäkla taggade och orkar mycket mer, plus att det ökar fettförbränningen när de tar dom för att de innehåller koffein, så jag tänkte att jag med skulle testa dom...... Började bra men efter 60 minuters gympass så började jag må rättså illa och det snurrade i huvudet. Det blev bara värre och värre och tillslut fick jag åka hem för att det kändes som att jag skulle spy och allt bara snurrade när jag blundade.
 
När jag kom hem och la mig i sängen så kunde jag inte ens lyfta på huvudet fören det kändes som att jag skulle spy. Fy fan säger jag bara, ush. Efter 2 timmar så började jag må bättre efter att druckit typ 3 liter vatten och legat i framstupa sidoläge, haha. Men jag tror att det beror mycket på att jag bara hade ätit frukost och tog dom i samband med det och sen stack jag och tränade.
 
Jag tror att jag skulle ätit ett stort mål mat innan, men jag vågar inte testa en gång till då det kanske inte passar alla sorters människor så jag & Malin gjorde en deal att hon skulle få mina 2 burkar med ripped hardcore och i gengäld skulle hon fixa mina naglar några gånger :D Kunde inte blivit bättre! Men som sagt dessa kapsar funkar säkert jättebra för vissa, men inte för mig helt enkelt. Skulle säkert funkat om jag bara ätit tillräckligt innan, men vågar inte chansa :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0