Saknar kreativiteten

Ibland kan jag längta tillbaka till den tiden jag agerade möbelsnickare på gymnasiet ;) Att designa och tillverka sina egna möbler. Att känna att "jag har faktiskt gjort den här möbeln", det är stort. Kan ibland sakna att man inte spann vidare på den linjen och startade eget eller jobbade inom snickeribranschen. Ja, livet är inte slut ännu för min del :)
 
Sängen jag tillverkade som projektarbete i 3:an på gymnasiet. Den står hemma hos mamma just nu som gästsäng. Den möbeln jag är mest stolt över att ha tillverkat och designat :) Saknar kreativa mig, att själv skapa, räkna ut mått, ställa in maskiner, skissa ritningar osv osv. Ah, det är faktiskt en del jag saknar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0