Thailand!

Om mindre än 3 månader ligger vi på stranden i Thailand. Åker tillsammans med min sambo, min syster och hennes sambo. Ska bli så roligt att åka 4 stycken istället för själva. Jimmy och jag var ju i Thailand för exakt 2 år sedan och då åkte vi ensamma. Självklart har det sina fördelar men nu ska det bli roligt att åka tillsammans med andra...

Dels för att man kan göra fler saker. Sen är jag och syrran lika shopping galna så vill inte våra män shoppa så kan vi dumpa dom på någon bar och sen sticka ut på marknadena själva på kvällarna ;) vi har resan en del planerat som vi ska göra men det kommer säkerligen bli så mycket mera!!

När vi var i Thailand sist så var vi i Bangkok och koh samet. Denna gången åker vi Bangkok-Phuket-krabi/ao nang-Phuket-Bangkok! Så det ska bli intressant att se Phuket och andra delen av Thailand :) Sägs ju vara riktigt fint på krabi med alla grejer som man kan göra. Sen finns det ju så många fina småöar runt om som vi kan åka och besöka och snorkla runt :) Känslan att bara äta massa färsk frukt på stranden på dagen och gå på restaurang besök varje kväll och skämma bort sig själv med god mat (hoppas bara jag inte blir magsjuk som jag blev senast, låg magsjuk i typ 3 dagar).

Det ska i alla fall bli så härligt att komma bort från kylan och eländet i 3 hela veckor!! :) Behöver verkligen vila upp mig och bara njuta av min lediga tid. Har inte haft många lediga dagar på 3 år så detta är jag värd minsann! Vi ses snart Thailand! ❤️

Lite bilder från Thailand sen sist vi var där! <3














Kommentarer
Elin

Wiiiiiie 😎😎😀😀👍👍

2013-09-29 @ 10:05:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0