Träningschema

Igårkväll satt jag och gjorde ett 5 veckors träningschema tillsammans med sambon. Kommer kännas så skönt att ha ett schema för alla veckor man tränar så att man inte kommer till gymmet och tänker "vad ska jag träna idag?" :) Sen efter 5 veckor ska jag utvärdera och se om jag tyckte det var för mycket eller lagom. För lite tror jag absolut inte jag kommer tycka att det var ;) Jag har valt att lägga ben, rumpa, rygg och mage oftare eftersom det är de muskelgrupper jag vill muskla upp mest. Jag kommer att köra mellan 20-30 minuters cardio före varje träningspass för att öka förbränningen medan jag tränar.
 
Vecka 36
 
Tisdag: Triceps, axlar, mage, ben, rumpa
Onsdag: Mage, rygg, biceps
Torsdag: 60 minuters cardio
Söndag: Triceps, ben, rumpa, bröst
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0