Uppsvälld

Ibland känner jag mig så otroligt uppsvälld, vet inte varför? Vissa säger att det kan bero på att man äter för mycket fiberrik mat och för mycket fullkorn, andra säger att det är mina magmuskler som inte är i trim och det är därför magen är "utåt". På den här bilden är det inte så farligt, men det finns dagar då det ser ut som jag är gravid i 15 veckan eller något, helt sjukt.. Är det någon som har samma problem som jag????
 
 
På den här bilden känner jag mig också jätte uppsvullen, säkert många som kommer tänka "är hon dum i huvudet eller?" ;) Men eftersom jag ser min mage varje dag så ser jag när den är mer uppsvälld än vanligt..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0