1 månads resultat

Tycker det är så kul att kolla på för och efter bilder. Den översta bilden är tagen den 5 januari och den nedersta den 3 februari. Innan vi åkte till Thailand så hade jag ändå rätt så stora biceps men sen med 3 veckor utan träning så försvann mina biceps nästan, så på 1 månad har jag nu kommit upp till den "storlek" jag hade innan vi åkte till Thailand. Kul! :) Nu är det bara till att fortsätta...


Det är lite läskigt ändå vad volymen på musklerna försvinner snabbt utan underhållning. Men muskler är ju som sagt en färskvara som man hela tiden måste underhålla och pressa för att de ska "stanna kvar" i den volymen man vill ha. På översta bilden sen jag ju inte alla muskulös ut haha :)



Kommentarer
Sanna

Ja det gäller att alltid hålla glöden i liv då musklerna verkligen försvinner fort, men ska man bli fin får man lida pin :D Tror på dig <3

Svar: Absolut :) Tack detsamma! Du är så duktig du med! <3
Fröken Stark

2014-02-04 @ 22:04:13
URL: http://cowgirlsdontcry.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0