Alla hjärtans dag

Jag önskar alla en fin alla hjärtans dag. Man behöver inte alltid dela den med någon, man kan även se det som en dag man kan skämma bort sig själv med presenter och fina ord :) Det är ju faktiskt aldrig fel att skriva ner saker som man är stolt att man gjort eller sagt, boosta sig själv lite. Min sambo och jag gör inga jättestora grejer av alla hjärtans dag, dock så köper vi alltid något litet till varandra, mer för att visa uppskattning. Jag brukar även skriva lite fina ord och sätta postit lappar på toalettspegeln och på hans dator och så och skriva söta saker, hihi. Lite av en romantiker är man väl kanske :P
 
Först pratade vi om att faktiskt åka iväg och sova på hotell, men sen kände vi att jag har jobbat mycket de senaste veckorna och jag känner att jag inte vart hemma så mycket som jag velat, så vi satsar istället på en hemmakväll med hemmagjord pizza och sen ska vi även åka till hemmakväll och köpa lösgodis. Var så många månader sen jag åt lösgodis!!! Stolt :) Så ikväll unnar vi oss lite onyttigt. Sen tänkte jag även köpa vaniljkesella och blanda det med hallon och krossade digestivekex och sen in i frysen, kommer nog bli riktigt smaskigt, så jag ser fram emot ikväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0