Arvebrink

Jag följer en tjej på facebook som heter Sophie Arvebrink och har följt henne ett bra tag nu. Jag beundrar verkligen henne till 100 % men tycker dock att hon är lite för stor för min smak. Men jag beundrar henne stort för att när hon började träna så var hon mycket smalare än vad jag är och att hon har lyckats bli så stor som hon är idag. Hon är väldigt duktig på att lägga upp små videos på sin logg där hon visar sina olika gympass, otroligt att se hennes muskler röra sig och de övningarna som hon gör. Kolla igenom hennes videos så fattar ni vad jag menar.
 
Det är lite smått sjukt faktiskt, riktigt impad. Det är så häftigt med sådana här tjejer tycker jag, jag menar det är ju inte omöjligt för en tjej att bygga såhär mycket muskler, rätt så faschinerande faktiskt. Hon verkar ju verkligen leva för sin kropp och verkar ta hand om den på ett väldigt bra sätt. Hon verkar också vara väldigt kunnig och är väldigt duktig på att bygga muskler verkar det som - en riktig power brud! ;) Och hon är liksom född 1992 och började träna seriöst när hon var 17-18 år.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0