Check

Så ja, då klickade jag hem dessa 2 tightsen också. Så det får bli Jimmys alla hjärtans dag present till mig :) Nu är jag rättså nöjd med min kollektion av träningskläder, KANSKE lite mer sportlinnen i så fall men tights har jag så det räcker nu ett tag framöver. Men det är ju så roligt att köpa träningskläder, eftersom att det finns så snygga nu för tiden, det har liksom blivit ett mode på något sätt. Jag kan absolut gå runt med mina träningstights när jag är ledig och bara ska kolla på en film, för vissa av dom är så otroligt sköna att ha till vardags med. Sen vissa linnen ärju också grymt snygga, som mitt leopardlinne som jag beställde för någon dag sedan, dom kan vara jättesnygga till ett par jeans att ha hemma eller om man ska handla eller något. Perfekt, så hoppas tightsen passar nu bara :)
 
Modellen av domma tighsen är verkligen hur sköna som helst, väldigt formvänliga
och plattar inte till rumpan utan man får fina former som framhäver :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0