Dag 21

Idag har det vart en lite jobbig dag för mig eftersom att min ena häst - Lady blivit sjuk. Vet inte vad som kan ha hänt men hon har fått stå på boxvila sen i lördags. Lutar åt fång känningar men vi är inte säkra. Hon går lite bättre nu men ska låta henne stå inne någon dag till för att sen se om hon blir bättre, annars får jag ta ut veterinären. 

Det är ju någonting man vet när man skaffar djur att de kan skada sig eller bli sjuka och att man då måste betala massa pengar, men det är ju jobbigt när det väl händer fastän jag inte har något problem med att betala så är självaste känslan jobbig eftersom det inte brukar hända så ofta. Så idag hade jag inte så jätte mycket energi på gymmet, men  det gick an och jag gjorde de övningarna jag skulle göra! 




Min fina Lady <3 Tänk att du funnits hos mig i 17 år snart! Bli frisk min stjärna! :(

Dagens kost:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med minimjölk och 1 apelsin

Mellanmål 1: 1 proteinbar och 1 banan

Lunch: 2 stycken laxmackor med ägg

Mellanmål 2: 25 gram mandlar

Middag: Grillad kyckling och fullkornspasta med kvargröra 

Kvällsmål: Caseinpudding med hallon

Övrigt: 1 chokladboll (fikade på Börjes så var så sugen på en chokladboll)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0