Dag 22

Idag var det egentligen meningen att jag skulle tränat men kom hem så sent (17.30) ifrån stallet så har min vilodag som jag skulle haft imorgon till idag istället :) Kände att jag behövde vila lite då jag haft sådan magknip idag! Red dock i 50 minuter. Men imorgon får det bli ett triceps, axel och bröst pass :) Har 4 st pass kvar denna veckan att köra, jobbar rätt så mycket nu med men träningen får alltid tryckas in så att man hinner med den :)

Jag började äta idag som att jag skulle tränat sen när jag valde att ta vilodagen idag så var jag tvungen att skippa kvällsmålet för annars hade jag kommit på för lite underskott. Men jag pt middagen väldigt sent ändå så är ändå inte så hungrig nu :)

Tänkte lyxat till det lite ikväll (om jag hade tränat) med Caseinpudding och vaniljkesella men det får vänta tills imorgon istället, looking forward :)  




Helt fantastiskt att solen lös när jag bar ute och red innan idag. Så underbart <3

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med minimjölk och 1 apelsin

Mellanmål 1: 1 apelsin och 2 knäckebröd sport+ med ost

Lunch: Lax med rotfrukter och klyftpotatis med dillsås på kvarg

Mellanmål 2: 1 apelsin och 40 gram mandlar

Middag: Grillad kyckling med fullkornspasta 

Träning: 50 minuters ridning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0