Dag 27

Idag har jag gått runt och gäspat precis hela dagen..... Har vart så fruktansvärt trött och somnade vid 18 och sov till 20 och känner att jag kan somna när som bara jag blundar. Imorgon jobbar jag 9 timmar, så får hoppas att jag sober bra inatt så att jag är utvilad imorgon. 

Ibland är det väl så att det tar ut sin rätt efter ett tag när man jobbat intensivt och länge utan riktig vila att man har en dag då kroppen verkligen säger ifrån att man är slutkörd. Så tror att min kropp tackar mig för idag, för idag har jag inte gjort många knop :P Men men...

Kosten har vart helt okej idag fastän det är min andra vilodag på raken. Inte vart så hungrig idag så svårt att äta då tycker jag, men har fått trycka i mig mat lite då och då istället för stora mål :)


Dagens kost:

Frukost: 2 fullkornsbrödskivor med keso och gurka 

Mellanmål 1: 2 riskakor med jordnötssmör

Lunch: Laxfile med dill och bulgur med kokta grönsaker

Mellanmål 2: 1 apelsin

Middag: Caseinpudding med hallon

Kvällsmål: 40 gram mandlar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0