Dag 28

Idag skulle jag egentligen stuckit till gymmet men kände att jag ville vara hemma med hundarna istället så jag körde lite fria vikter hemma istället... Körde kettlebells swings, armhävningar, plankan, knäböj och olika triceps övningar x 3 set. Så det blev lite gott och blandat idag :) 


Dagens kost:

Frukost: Gröt med mellanmjölk

Mellanmål 1: 2 finncrisp med jordnötssmör och fruktsallad

Lunch: Torsk i ugn med matlagningsgrädde och 3 potatisar

Mellanmål 2: 25 gram mandlar

Middag: Caseinpudding med hallon

Kvällsmål: 1 apelsin

Skulle egentligen ätit bättre idag, inte fått i mig så mycket protein men det är för att jag inte lagade någon riktig middag idag. Hade jag lagat omelett och sen haft caseinpuddingen till kvällsmål istället så hade jag vart nöjd :) Men ikväll blev det inte så, får ta igen det imorgon :)


Caseinpuddingen är verkligen riktigt mättande!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0