Dag 32

Har ju hoppat över 2 st dagar eftersom jag hade en riktig fusk helg nu... Men det var jag värd efter allt slit på gymmet :) Blev i alla fall ett riktigt bra pass på gymmet med bra pump. Känner att jag klarar mg utan aminosyrorna, fick sådant hjärtrus av dom... Jag får upp motivationen och pumpet ändå, vilket är väldigt skönt :)

Sen har jag gått 2 st jätte promenader idag med... Först powerwalken i morse med Jimmy och sen gick jag bredvid när Erika red på Kayla i över en timme, så idag har jag rört mig. Himla skönt. Dock så har inte kosten vart så bra, missat mitt eftermiddags mellanmål eftersom vi var i stallet helatiden och sen kvällsmålet eftersom vi kom hem så sent.. Men men :)


Dagens kost:

Frukost: 2 st knäckebröd sport+ med 2 kokta ägg och 1 apelsin

Mellanmål 1: 1 Proteinshake 

Träning: Ben, rumpa och mage + 2 timmars promenad 

Lunch: Hemmagjord pizza sen i fredags 

Middag: Omelett på 4 ägg och broccoli 

Övrigt: 1 vaniljhjärta 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0