Dag 33

Nu är jag inne på dag 33... Kan väl inte känna egentligen att jag känner så stor skillnad på kroppen mer än att jag inte har så mycket vätska i kroppen eftersom jag dragit ner på kolhydraterna. Men jag känner ju stor skillnad på humöret och psykiskt när jag äter mer ren och bra mat. Så det tillför ju mycket bra saker :) 

Nu har jag bara 1 vecka och 4 dagar kvar tills att jag ska börja ligga på mer överskott istället. Kommer kännas konstigt att inte skriva in i lifesum längre och skriva inlägg om maten :) Jag vet ju inte om ni har tyckt att det vart intressant och följa vad jag äter och så, kul om man kan inspirera andra men gör det ju mest för min egen skull. 


Dagens kost:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med mellanmjölk 

Mellanmål 1: 1 apelsin 

Lunch: Blomkålssoppa med en sallad 

Mellanmål 2: 25 gram mandlar 

Middag: Kycklingkorv med rattatouille och matvete

Träning: 1 timmes powerwalk - 330 kcal + ett magpass med 5 st olika övningar 

Kvällsmål: 1 Proteinshake 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0