Dag 34

Dagarna går på, i rask fart... Har varit hos min syster hela kvällen så har inte hunnit skriva detta inlägg fören nu. Är extremt trött så ska försöka att inte somna under tiden :P 

Idag har det vart en jättebra kostdag/träningsdag faktiskt, härlig känsla. Allt har liksom flutit på men har dock känt mig rättså uppsvälld så har känt mig rätt så "stor" idag... Men men, det kommer säkert en smal dag snart, så då får man njuta lite extra! :)


Dagens kost:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med mellanmjölk, låg kalori äppelmos och 1 glas med lättfilmjölk

Mellanmål 1: 2 st kokta ägg och 1 apelsin

Lunch: Kycklingkorv med rattatouille och matvete

Mellanmål 2: 25 gram mandlar

Träning: 1 timmes powerwalk - 380 kcal + rygg, biceps och mage 

Efter träning: 1 Proteinshake 

Middag: 1 stor portion Caseinpudding med hallon och grädde

Kvällsmål: 2 riskakor med jordnötssmör

 




Var tvungen att unna mig lite grädde :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0