Dag 35

Idag har det också vart en bra kostdag, allt har liksom klaffat eller vad man ska kalla det :P Hade ju även ett perfekt träningspass så känner mig sådär jätteglad nu, kanske endorfinerna? Något jag dock har märkt på senaste tiden är att jag blir jätteanfådd jättefort. Det räcker liksom efter ett set så bultar mitt hjärta extremt fort och jag känner mig jätte anfådd. Jag känner mig inte krasslig eller så eller sjuk, utan har bara känt så de senaste passen, skumt? 
 
Imorgon ska jag i alla fall försöka köra ben och rumpa. Kommer inte kunna träna fören efter 16 imorgon då jag jobbar tills dess, så det får bli ett sent pass imorgon. Jobbigaste är bara att det är som mest folk mellan 17-20 typ, men men.

 
Dagens kost:
 
Frukost: 4 stycken kokta ägg, 2 dl keso med gurka och paprika
 
Mellanmål 1: 1 apelsin (var knappt att jag orkade det efter den tunga frukosten)
 
Lunch: Kycklingkorv med rattatouille och matvete
 
Mellanmål 2: 1 banan
 
Träning: Triceps, bröst och axlar + mage
 
Efter träning: 1 proteinshake
 
Middag: Caseinpudding med hallon
 
Kvällsmål: 2 stycken riskakor med jordnötssmör


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0