Dag 36

Idag har det också vart en sådan där kanon kost dag och tränings dag :D Känner att allt går på räls när man planerar i minsta detalj, då kan knappt inget gå åt pipsvängen :) Har ju rört mig rätt så mycket idag så hade egentligen behövt äta lite mera, men men... Jag är nöjd ändå :) 

Imorgon ska jag ha en vilodag ifrån gymmet, men inte ifrån att röra mig ;) Måste rida imorgon innan jag börjar jobba natt vid 13.30... Det är fasen inte många gånger jag har en total vilodag, eftersom jag både har hundar och hästar som måste motioneras. Men på söndag blir det en slappis dag, för då jobbar jag 10.00-10.00 på måndag så så hinner jag inte röra mig om jag inte hinner ta en rask promenad vill säga. Men de är ytterst sällan jag har sådana noll motions dagar, men rätt skönt ibland med! :)




Dagens kost:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med mellanmjölk

Mellanmål 1: 4 st finncrisp med jordnötssmör och 1 apelsin 

Lunch: Kolja filé med potatis och morötter

Mellanmål 2: 25 gram mandlar 

Middag: Kycklingsallad (med massa kyckling)

Träning: Ben, rumpa och mage + powerwalk 6 km - 330 kcal

Kvällsmål: Shake gjord på casein pulver och mellanmjölk, 1 glas med lättfilmjölk och 1 apelsin 

Brukar ta en shake med caseinpulver de dagar jag tränar sent eftersom jag vill åt det långsamma proteinet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0