Extrajobb

Nu har jag precis varit på ett möte med en handläggare där jag fixat ett "extrajobb"... Egentligen är det inget jobb men ett beslut/uppdrag som det kallas så fint. Jag har blivit kontaktperson till en person där vi ska träffas en gång i veckan och umgås ungefär :) Ska bli jättekul och utmanande. 

Ger ju inte så jätte mycket mer i månaden men lite i alla fall :) Sen gör jag ju inte detta för pengarna utan mer för min egen skull och egna utveckling. Ser det mer som en bra merit att ha med sig in i framtiden. Alltid kul att utmana sig själv med nya utmaningar. Jag tycker i och för sig att det är en utmaning varje dag man jobbar med människor på det sättet som jag gör!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0