Försenad present

Igårkväll gjorde jag en inbjudan till en av mina bästa tjejkompisar - Hanna, som bor i Kalmar vilket är alldeles för långt bort egentligen :( Så jag tänkte att jag skulle bjuda hit henne en fredag-söndag och ta med henne på mitt gym och piska på henne lite, eftersom hon också är intresserad av träning och sen känns det som att vi har en hel del att prata om. Så jag satt och skrev en liten inbjudan till henne som en liten kul grej och får hoppas att hon svarar ja givetvis. Kul när man kan få bjuda någon också, att få stå för att hon kommer ha det kul, blir nog uppskattat! :) Ibland är man lite påhittig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0