Konturer

Tycker att det är så snyggt med konturer, speciellt på armarna för det är där jag känner att jag verkligen är genetiskt lagd för att kunna lägga mycket muskler. Jag tycker ändå att på de senaste veckorna så har mina konturer blivit mer exakta än innan, kanske har med minideffen att göra? Samtidigt så har jag ju inte kört världens mest seriösa deff då jag ändå har unnat mig godsaker ibland. Men underskotten, mer cardio och styrketräningen har kanske räckt? :)

Sen tror jag även att allt protein jag får i mig har stor inverkan med. Har ju aldrig fått i mig såhär mycket protein innan! Och musklerna borde ju älska mig för det ;)



Tycker det är så snyggt när man bara står helt avslappnat och armarna ser vältrimmade ut ändå! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0