Morgon powerwalk

Nu på morgonen tog jag och hundarna en morgon powerwalk :) Blåste rätt så mycket men man blev varm rätt så fort när man gick, men ansiktet tog nog störst skada ^^ Gick en runda på lite mer än 1 timme, sen stannade jag en gång för att jag skulle filma Tyson när han hoppade över ett träd som hade blåst ner, så söt är han. Han tyckte verkligen att det var skitkul, såg ut så i alla fall... Mina hundar, speciellt Milo borde ha en av de bästa konditionerna när det kommer till hundar, de går ju verkligen väldigt långa promenader (eller milo springer ju iofs hela tiden, haha) och oftast går jag alltid fort när jag går mina rundor så de får ju upp flåset lika mycket som matte :)
 






 
Har börjat gilla powerwalks mer och mer på senaste tiden. Har tyckt det var ät lite långtråkigt innan när man gått själv men nu tycker jag att det är så himla skönt att komma ut en lång runda på morgonen tillsammans med voffsingarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0