Mys kläder

Innan har jag alltid klätt mig i pösiga tröjor, mjukis byxor och gått osminkad. Men den senaste tiden har jag tyckt att det är mer och mer roligt att klä mig i lite "bättre" och snyggare kläder hemma. Har liksom aldig känt för det innan. Behöver ju inte vara så omständigt. Men jag tror att man klär sig lite som man mår oftast. Har man en dålig dag så vill man oftast inte gå runt med tajta kläder (inte jag i alla fall) och har man en bra dag så klär man kanske sig lite finare och sminkar sig så att man känner sig fin. 

Igårkväll tog jag på mig mina leopard leggins från Thailand. De är faktiskt väldigt fina och väldigt sköna med. Behöver inte tvunget klä sig i jeans för att vara fin, räcker med finare leggins eller så med ju :) Tycker att mitt "välmående" börjar visa sig på många sätt nu!




Kommentarer
Sanna

Så fin är du vännen <3

Svar: Tac så mycket! <3
Fröken Stark

2014-02-03 @ 09:17:40
URL: http://cowgirlsdontcry.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0