Ny frisyr

Jag vill så gärna göra något med mitt hår, tycker att det är tråkigt och platt... Men samtidigt så vet jag att jag kommer säkert att ångra mig om jag klipper av håret (som alltid). Men egentligen tror jag att det behöver klippas av en bit så att det kan växa ut och bli tjockare och friskare. Jag har ju nästan bara håret uppsatt i en hästsvans så det blir ju lätt slitet där tofsen sitter... Men får se, hår växer iu i alla fall ut igen :)

Tycker att den frisyren längst upp i mitten och den på mittersta raden längst till vänster är fina. Gillar lugg :) Sen så tror jag att så långt som hon på mittebilden har längst upp så känns håret tjockare eftersom att det är lite kortare.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misstrong.blogg.se

Fröken Stark

RSS 2.0